Friday, January 28, 2011

Testimoni Herbalife dari Anna Da Lady!


Dah baca testimoni diatas?
Ini adalah entri Anna Da lady untuk Sihat Ceria giftaway yang lalu..saya sangat berminat dengan entri dia,cerita mengenai testimoni Makteh dan BFF nya, ya Herbalife bukan saja turunkan berat badan tapi improve skin..bukan BFF Anna sorang saja yang merasakan keceriaan saya pun turut rasa bergitu..memang rasa sangat-sangat,hidup lebih ceria,suka senyum (dulu muka masam)..padahal orang tak tahu otak tengah fikir macam-macam..

walau bagaimanapun orang lain yang bertuah dapat botol air tu,
tapi saya ada special hadiah untuk Anna Da Lady,
Anna akan dapat button Herbalife yang saya beli di Spectacular 2011 yang lalu..
Jadi, kepada Anna, sila bagi nama penuh,alamat dan no telefon kepada saya Kamila 017-7625262 untuk urusan penghantaran hadiah!
Terima Kasih Anna!

p/s: Jom serbu blog dia http://annadalady.blogspot.com/

3 comments:

  1. Alhamdulillah..thanks for special entry and hadiah... :)moga anda lebih maju

    ReplyDelete
  2. Thanks..dah dapat hadiah yang awak bagi tu..All da best in Herbalife

    ReplyDelete
  3. terima kasih mendoakan..
    semoga semua yg di buat mendapat redha-Nya =)

    ReplyDelete