Friday, January 21, 2011

Now I realize!

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..

Kadang-kadang terfikir..
Kenapa Allah bagi ujian dekat benda yang kita suka ye..
Ujian yang orang fikir aku tak suka benda tu,padahal aku suka..

sampai ada yang cakap
"bukan kau suka...... ke? kenapa kau dapat....?"

aku? hanya mampu tersenyum..hanya Allah je yang boleh jawap soalan kenapa tu..

mungkin nak menguji kesetian..
dan mungkin nak aku lebih memahami..
mungkin Allah nak aku...
mungkin Allah nak aku...
~banyak yang difikirkan

 Nak jadi orang hebat!
Nak jadi orang hebat bukan kita kenal orang hebat yang tu je..
Orang hebat pun kena kenal kita!
pemalu? macamana orang nak kenal kita?
Rupanya Allah ada jalan lain nak bagi..
Thanks Allah,
Allah always by my side although its make me pain,
I know your plan!
Your are THE BEST PLANNER!




The KEY TO SUCCEED ---> FOKUS in everything you do!!



PERCAYA pada diri sendiri..Kamu BOLEH!

Allah please give me right road!

No comments:

Post a Comment