Tuesday, June 7, 2011

Bangkok Memories

Assalamualaikum..
dah lama dah balik dari Bangkok tapi baru nak post pasal EXTRAVAGANZA 2011!! hehe..yang sebenarnya dah lama dalam draf,cuma tak post-post lagi disebabkan gambar tak boleh2 nak upload..so, kalau nak tengok gambar boleh tengok facebook saya je la ye, Kamila Ateman,  dan yang penting SEMANGAT Extravaganza tu masih memBARA lagi..hehe

Now I know why Mell a.k.a Amalina Peter say not attend extravaganza like delay your business in 3 years.
Do you want to know? Kena pergi Extravaganza Next year!!

23,000 orang dari Asia pasific berkumpul di BITEC, Bangkok, Thailand. Sesak sekali! dan yang paling best berjumpa dengan orang yang kuat semangat! dengan kerusi roda pun boleh naik flight pergi Extravaganza.
saya ada jumpa dua orang, sorang dari Indonesia dan sorang lagi dari Terengganu, Malaysia.

Yang best kat event ni boleh jumpa distributor Herbalife dari negara lain, ambil gambar sama-sama, tukar-tukar testimoni , button dan yang paling best tukar Formula 1. Untuk pengetahunan, negara lain ada perisa lain yang sedap terutamanya Cookies n Cream dan  tak semua negara ada Coppucino. Siapa nak Cookies n Cream? Pergi Extravaganza sendiri ye!

Perjumpaan yang tak disangka-sangka..pada asalnya seorang auntie ni nak tau testimoni saya dan saya ingat dia orang Taiwan. Pastu tiba-tiba dia cakap Bahasa Melayu, owh orang Malaysia rupanya. dia nak testimoni saya sebab nak yakinkan anak dia tentang produk. Dan rupa-rupanya dia ada Nutrition Club di Simpang Renggam. owh dekat je dengan rumah saya..nanti saya balik sana, saya singgah ye =)

Pergi bangkok, bukan sahaja pergi Training je tapi pergi Berjalan-jalan juga..macam educational trip kat sekolah dulu2..

p/s: '1st Extravaganza dulu, aku pun pergi sorang-sorang'- Mell
       Kamila, keep on learning!!

No comments:

Post a Comment